Thursday, October 29, 2009

jag citerar

millencolin - E20norr (gammal theme-song från back in the days)

"Jag når Örat, jag kör E 20 norr, det är
stan i mitt hjärta av lycka och sorg, men alla dom
drömmar jag har, finns ej där. Jag måste ta en
chans i mitt liv, måste på det där tåget innan det
går förbi, men jag förblir passiv står kvar där
jag är, fast jag sagt till mig själv; jag gör det,
jag svär. Jag vet att det är tragiskt att inte
leva så som man lär.

Så säg att du förstår mig. Säg att du känner dig
lika liten som jag. Säg att du förstår mig, och
jag gör det idag.

När ska jag leva mitt liv för mig, gör dom saker
jag tror på? När ska jag våga vara mig själv och
fånga dom drömmar jag vill nå, så när kommer jag
leva mitt liv för mig?
"

1 comment:

  1. åh en skvätt tårar kom det nu nästan! så jädra fint.

    ReplyDelete