Thursday, October 22, 2009

booooored yes i am.



okej jag är så fruktansvärt uttråkad så ja hitta en lista att svara på. så här är den. heja.

Lovar du att vara ärlig?
ja..
Du heter
: Cristina
Smeknamn:
crilla
Låt som när du är ledsen sörjer till?
har nog en hel lista
Vad tror folk om dig?
eh att jag är snäll typ...
Stämmer det?
jo
Vad får du oftast komplimanger för?
kanske att jag är duktig.
Hur imponerar man på dig?
nörderi och humor
Brukar du skratta för dig själv? oja!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
: "hur då? spotify alltså" Var bor du? kransen
Trivs du där
? det gör jag
Äger du några Converse
: ett helt gäng, fast dom flesta är så utslitna att de inte går att använda längre.
Brukar du bli för full
: hmmm händer väl.
Är du allergisk i mot något
, laktos-produkter
Har du haft sex idag: ne inte än.
Hur svarar du i mobilen: "Crilla!" eller "Hallå"
Antal timmar sömn inat
t: kanske 9-10
Sov du ensam
: ja tyvärr
Brukar du komma i tid
: alltid
När mår du bra
: när jag är med min familj, mina vänner och Leo. När jag åker slalom, orienterar, äter, har sex och sover.
När blev du fotad senast:
av mej själv igår på mobilen. för att mms'a min nya hårfärg.
Hur känner du dig nu
: trött, ensam och uttråkad.
Vanligaste färg på dina kläder
: svart
Vad tycker du om fötter: nej nej nej. inte bra. kalla eller svettiga. urs
Vad saknar du
: alltid min familj. att göra nåt meningsfullt för mej själv
Hade du en bra kväll igå
r: javisst.
Favoritdryck på morgonen
: kall apelsin-jos
Rakar du benen
:ja smalbenen, mest på sommarn dock. bra med extra päls i på vintern,.
När brukar du oftast gå och lägga dig:.efter tio innan tolv.
Är du blyg?
ja
Sysslar du med någon idrott:
orientering då och då.
Vill du hellre ha mail än brev
: brev är ju världens bästa. handskrivna på doftande brevpapper.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet
: nja, men attraktion absolut.
Har du spytt offentlig
t? ja tyvärr
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag
: jag skulle runka och knulla nån het brud givetvis., stå upp och kissa vore ballt.
Är du nöjd med ditt liv
: både och. känns som jag lagt tid och energi på mycket fel saker.
Är du bortskämd
: ja det kan man väl säga, har ju tak över huvudet, mat på bordet och en familj som älskar mej!
Vad gör du i morgon: jobbar och sen åker jag till öland över helgen. Vad längtar du till? julen och det som kommer sen.
Har du bra vänner och äkta vänskap?
.JA LÄTT.
Vad använder du för shampoo?
vahetere jag vet inte.
Vad är det finaste du fått?
kärlek
Hur gammal är du
: 25.
Tycker du om någon just nu
: ja som tusan.
Om fem månader
: givet!.
Du samlar på
: tantprylar, typ gamla lampor, assietter, krafs, smycken.
Gröna eller röda äppeln
: röda.
Vem ringer du när du är arg/ledsen
: mamma eller leo
Gillar du golf:
nja inget för mej
Vilken tid gick du upp idag
: halv elva.
Har du strumpor på dig nu:
nä.
Är det okej att gråta
: OM det är okej, det är bra att gråta. skönt När grät du senast: förra tisdagen när syrran åkte hem
Vad skulle du göra om du vann en miljon
: resa
Bär du glasögon eller linser
: nope
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder
: om du med märke menar lyxprylar så näj.
När går du upp ur sängen en helgmorgon
: inte före nio men inte senare än tolv typ
Vill du gifta dig
: ja det vore ballt.
Vill du ha barn
: ja, klart ja vill.
Solar du ofta: när jag har tid. men bara i riktiga solen. aldrig i livet ett solarie.
Är du bra på att laga mat:
nä.
Hur vig är du:
haha haha haha
Är du musikalisk? yep
Vad dricker du helst när du är törstig:
vatten eller jos
Tror du på ett liv efter döden
: vore ballt om det var så,.
Tycker du om sushi:
vissa delar
Bor dina föräldrar tillsammans
: ja
Har du tandläkarskräck:
lite
Har du någon gång gråtit dej till sömns
:ja många gånger.

No comments:

Post a Comment