Saturday, September 05, 2009

SWACKIDACKy

hej svackan lixom.
känner mej som årtiondets mest ensamma. så här brukar jag iofs känna varenda höst. men i år började det ovanligt tidigt.

kan iofs vara för att i år har jag ingen skola att gå till, mina vänner här i sthlm har så sabla mkt att göra jämt, antingen pluggar dem, har kids, ska få kids, jobbar fel tider, bor långtbortistan eller ska hänga ut med pojkvänner eller gamla vänner från back in the days.

det enda som känns lite bra nånstans långt inne i magen är att jag hittat en utbildning, MEN den börjar ju givetvis inte förrän nästa höst.
så tills dess...????
well jag ska härifrån efter jul hursom. det bara måste jag.
lika bra det kan jag tycka.

igår ritade leo typ klart min nya tattve. ja måste bara boka en tid-jävel.
vore ju iofs top noch att boka en resa, hälsa på salli och be hennes love göra den.
saknar henne.
ska kolla biljetter nu.
hej

dagens låt:
http://open.spotify.com/track/4WkOdYTTcPa7WefKMK1iYL

No comments:

Post a Comment