Tuesday, September 29, 2009

no more mr.huvudbry

för ca ett år sen hörde/såg jag en musikvideo på tv som jag gillade. glömde givetvis kolla vad låten hette eller vem artisten var, men som vanligt tänkte jag väl att "äh den där kommer väl spelas tusen ggr till så jag får kolla nästa gång".
inte EN ENDA gång sen dess har jag hört eller sett den.
och jag har varit så jädra frustrerad, båda har varit det.
minna hade nämligen oxå sett den då för nåt år sen, men inte heller kollat vad den hette och hade oxå kommit ihåg att det var en bra låt.

så igår hängde vi iaf ut, jag å minna. käkade mat å kollade tv. mys-kväll delux.
och så kom vi på det, "fan den där låten".
och så bestämde vi att lägga ut en förfrågan som status på facebook (nästan lika bra sökmotor som wikipedia) och vad händer????
JAG FÅR SVAR, klaras kille hade läst min status och tipsade om en låt som han trodde var den. OCH DET VAR DET.
sån jävla lycka!!!!
älskar känslan.
och låten, ja den var faktiskt bra, precis som ja kom ihåg det.
så här ären:

No comments:

Post a Comment