Monday, August 24, 2009

TICK/TACK/TICK/TACK

dom här konstiga bilderna låg i en mapp på min dator. säkert från typ 2007-2008 nåtsånt. jag är ju inte så där blond längre iaf, hursomhelst.

drömde att jag var med barn inatt, och sen fick jag världens sötaste flick-bebis. hon var så himla fin och alldeles lagom stor. och värsta rosig om kinderna och jag har aldrig i mitt liv kännt mej så beskyddande över en annan varelse. och detta i en dröm. drömde oxå att jag var hos tova och allan och fick lite bebisprylar till min bebis, mest konstiga tavlor och garn-nystan iofs men i drömmen var det lixom helt självklart. är detta ett tecken på att min biologiska klocka tickar snabbare?? jag tänker ju ganska mycket på bebisar. läskigt.

tänkte lite på min vän hanna när jag vaknade förut. nu flyttar hon lixom till växsjö och återigen kommer vi inte att tillbringa våra vardagar på gemensam ort. det känns konstigt för man lixom växer ifrån varandra. tråkigt äre, hanna är ju göttigaste göttisen. jag gör en låtlista till henne nu på spotify, men hur gör man så hon kan få den på mail t.ex??? nån som vet!?

1 comment:

  1. JAG Vill va DÄR DU ÄR JU!! HÄLST. (kan du logga in på msn? Hälst nu.) haha.
    OOOH ge mig spellistan! jag behöver pepp i livet. Pussochjox. du är bäst.
    förresten pratade jag och klara om team tapas här om dagen. vi BÖR göra en ny resa snarast. typtill ballclutta.

    ReplyDelete