Monday, August 31, 2009

SWEET-NOT SO SWEET

helgen var så sabla mycket ledighet.
det är så där det ska kännas att vara ledig.
ingen stress, mest god mat, massa bradiga vänner, stor dos natur och massa göttigt häng med världens bästa leolyxxx.

och så var det plötsligt måndag igen och back to life back to relity....dobiidoo
börjad med en powerwalk runt årstaviken.
9.3km
1h 25min.
JA jag känner mej nöjd.
sen åt jag frukost, götta mej hemma, och så hitta jag ett par jeans på h&m som jag inte köpte.
och sen var det tillbaka till jobbet, inga kunder som vanligt och massa kläder att packa upp.
Vera drog tidigt för att hon fick, och så var jag plötsligt sådär fasligt ensam igen.
sådär ensam som jag hatar att vara.
så där så det sticker till i bröstet på mej och jag mår lite illa.
vet inte vad det är med mej.
kan lixom inte vara själv numera, får ångest och blir ledsen inombords.
nåt jag måste jobba på, kan inte alltid vara en tjurskalle så fort ingen har tid att komma förbi mej en stund bara för att vara mitt sällskap.

No comments:

Post a Comment