Wednesday, August 12, 2009

men jag skulle ju städa....

och det gjorde jag inte.
jag sprayade lite. limmade en ros. testade mina nya tiger-masker från kina li. lyssnade på agolo-låten tusen (det där mellanspelet är så fint). åt yogurth och sista flingorna (imorn blire gröt-frukost). tände doft-ljusen och luktade. provade hudfärgade hobby-lacken, den visade sej vara hudfärgad. funderade över förlovningen. lyssnade på agolo-låten igen. luktade mer på doft-ljusen. fick huvudvärk av sprayet. eller vare ljusen. tänkte lite på framtiden och konstaterade att en flytt vore nog inte så tokigt ändå. fingrade på twilight-filmen. kollade inte på den. så ja lyssnade lite på den där låten hanna la till i min spotify, bulletproof och sen gick jag väl helt enkelt och la mej.

No comments:

Post a Comment