Thursday, August 06, 2009

kyld

det här med att vara förkyld är kanske världens sämsta uppfinning.
främst för att jag alltid blöder näsblod så fort jag snyter mej.
och för att jag blir så sabla trött och opepp på allt omkring mej.
orka jobba, orka träffa folk, orka gå på galej ikväll.
urs jag vill krypa ner i min king/queen/everything-sized bed och bara götta mej.

nu måste jag visst ner till tvättstugan igen och hämta massa sabla jävla tvätt som alltid ska bli smutsig i tid och otid och därför måste tvättas.
det är inte heller min bästa grej.
jag gillar mkt bättre att skrubba mellan kakelplattorna.
där snackar vi rent nöja.
muahahaha!!!
ok jag är förkyld då får man skämta på det sättet.

ikväll ska vi visst på F12, det är tydligen ett slags sånt därnt hippt ställe, iaf vad jag fått för mej.
jag ska go all in o-hipp och ha min nya fula gäng-tröja (ja den blev ful, ser ut som en gris-panter) måste dessutom sätta på lite bling. alla gängtröjor har väl bling?

No comments:

Post a Comment