Saturday, August 29, 2009

kids-fest

först gick vi långt in i ett villaområde.
sen fick vi hälsa på en munk som mest mumlade...."hmmm mmmhmmmm"
sen var det ceremonin med buddha-sånger, ljuständning och så klippte dom lite på barnens hår.
bäste bebisarna skötte sej prima och jag kände mej mäkta stolt, framförallt för att i princip ingen av de andra ungarna i rummet kunde hålla tyst eller sitta still (lite huvudvärks varning där)
sen fick vi alla sjunga en låt på ett konstigt språk. kan ha varit hitte-på-engelska men jag tror inte det.
och sen....bapadadaaaa....sen bjöds det på kaffe, tårta och riktiga hemgjorda bullarna.
dom godaste bullarna på flera mil.
jag njöt av varje bit kan jag säga. mums mums. all cred till tovas pappi.
sen fick barnen paket och då kom jag på att jag visst hade kameran med mej.
ehhh..sa jag att jag tog ca 3 bilder på hela tillställningen.....way to go crilla-fotografen-magneezay!
och ja sen var kalaset klart helt enkelt. bästa bebisfesten jag varit på.

No comments:

Post a Comment