Thursday, August 27, 2009

för allas skull

okej, för att slippa framtida problem och irritationer så här funkar jag:

-jag HATAR att vänta på folk,
kom i tid när vi bestämt eller kom inte alls, det är min dyrbara tid du slösar på om du av nån outgrundlig anledning kommer senare än vi bestämt.

vet du att du kommer vara sen eller upptäcker på vägen att du blir några minuter senare, RING!!! eller smsa, svårare än så är det inte.
faktiskt.
jag har bättre saker för mej än att vänta.

så nästa gång vi bestämmer en tid att ses, då ses vi den tiden vi har bestämt och inte 10-20 minuter senare.... OK?!

bra då var det löst.
känns skönt att vi kunde fixa detta minimala problem så smidigt och enkelt, och iom detta kommer ju även jag vara på bättre humör varenda gång vi ses.

härliga tider, härliga tider!

No comments:

Post a Comment