Sunday, August 16, 2009

deodeodeodeodeodeoo

jag och min pojkvän bor inte ihop.
vi har varsin lägenhet och betalar varsin hyra.
men han är alltid hemma hos mej och har massa saker hos mej så att han lixom "bor" där oxå.
vi är aldrig hos honom, för där bor oxå hans bror, och hans brors fru.
och dom måste alltid gå via min pojkväns rum för att ta sig till och från sitt.
därför är vi aldrig där.
man får aldrig vara ifred.

jag har inga saker där, eftersom vi aldrig är där.
jag hade visserligen en deoderant. just in case, om man lixom sov där nångång för att det var närmare eller så.
den hade visst tagit slut sa min pojkvän, och han hade slängt den.
lagom till att han visste att jag skulle komma dit och sova i helgen, eftersom mina föräldrar skulle låna min lägenhet.
den hade visst torkat eller nåt sånt.
han hade slängt den, inte sagt nåt och verkligen inte ens tänkt tanken att det kunde vara t.ex schysst att köpa en ny.
nu har jag ingenting där igen.
hans rum är tillbaka i sin bachelor-style som den var innan.
finns inte ett enda spår av att han skulle ha flickvän faktiskt.
i den lägenheten finns inte jag.

det här handlar egentligen inte om en deoderant, det kan jag köpa nya. flera stycken om jag skulle vilja.
rexona 24 hour intensive, dove super ultra dry, ldb parfymfri, apotekets egna, nivea......jag kan köpa allihop.

No comments:

Post a Comment