Sunday, July 19, 2009

vissa dagar


igår snabb-badade vi på förmiddagen. Jag , Leo och Salli.
åkte till hellasgården (igen, för trejde dagen i rad) och kastade oss i sjön.
22 grader i vattnet. helt ok badtemperatur tycker jag,.
sen bussade vi hem, styrde värsta bra mat-shoppingen och slöt upp hemma hos Minna och Kim som dragit igång grillen.
satt ute på deras bakgård och åt godaste maten på länge.
sen lagom till vi gick in kom ett regnväder.
så då spelade vi skäms-låtar och jag berättade om min besatthet av twilight-filmen/böckerna.
det var inte alla som uppskattade min obsession lika mycket som jag.
men men.
sen ville jag dansa, jag ville verkligen verkligen dansa, mer än nånsin.
det blev ingen dans, det blev två timmar på södra teaterns terass, med kvällens drink och massa konstig salsa-musik.
kul vare verkligen, men ändå lite konstigt, när allt jag ville göra vara att lyssna på sleazy rnb-musik och dansa rumpan av mej.
får göra det nästa gång.
då ska jag fixa barnvakt åt tovas kids och släpa med henne på dans-vm.
vi kanske till och med går till golden hits!?
haha.

1 comment:

  1. golden hits! det låter som nått jag inte skulle banga på!

    ReplyDelete