Wednesday, July 01, 2009

värmeböljan.

åkte bussturen from hell efter jobbet, ingen fläkt, hundra grader och det började rinna svett längs ryggen på mej. äckligt. och så var jag tvungen att kall-prata med en snubbe som jobbar i nacka och som pratar extremt tyst, man hör inte ett ord. stört jobbigt. men men det hela tog iaf slut fortare än svett-dagen på jobbet. Ac'n är trasig och allt vi har är en lite bordsfläkt. jag kommer antagligen dö i värmeslag lagom till att semestern börjar på fredag.

mötte oxå upp tre av mina finaste vänner och satt på en filt i vinterviken, pratade strunt och åt picnic-fika. hemskt trevligt, bortsett från de galna änderna som omringade oss och gav oss mordiska blickar.

5 comments:

  1. åh vilken söt pojke o tiger.tjusigt

    ReplyDelete
  2. fast pojken fick gult ansikte. det var inte meningen, nu ser han iofs ut som en söt asiat istället.
    men guuu va jag har snöat in på tigrar å pojkar, ett år lixom.

    ReplyDelete
  3. söt tjej också.. den som ligger där på golvet

    ReplyDelete
  4. han ser ju lätt janpansk ut,så det gör inget.blir lätt insnöat..jag gör fortfarande matbord eller en och annan sovplats..men det är så som det ska vara.nischa sej är lika bra..(nischa kan ju kanske stavs på nå annat sätt)

    ReplyDelete