Monday, July 20, 2009

no more mr.semester-guy


tillbaka på jobbet.
har varit här en timme, inget har hänt.
jag har kollat några bloggar, druckit kaffe, tittat ut på tomma centrumet och suckat.
det kanske ENDA bra med den här timmen har varit att jag kommit på tusen bra roliga kreativa ideér som jag skulle vilja göra, hellre än att vara här lixom.

måste försöka få ner tankarna på papper.

brukar för min del vara ganska svårt, brukar ändå inte fatta ett dyft att mina anteckningar när jag sen plockar fram dem.

1 comment:

  1. amen det där rummet vill jag ska vara nånslags mall för hur det gärna kunde se ut lite överallt.plottrigt men inte alls plottrigt.
    jag tänkte faktiskt igårkväll på att du skulle gå till jobbet idag och tyckte synd om dej..men snart äru ledig igen!

    ReplyDelete