Friday, July 24, 2009

HEY

vi ska på riktig semester. äntligen löste det sej.
vi har lyckats boka ett vandrarhem på skånes öst-kust. (vi ska alltså hänga runt österlen, kolla akvareller, dricka rödvin och kiviks hemmagjorda cider, ha stråhatt och linnebyxor och strosa längst med havängs strand, plocka upp stenar och kisa ut över horisonten) (typ)

och efter att vi sökt oss fördärvade efter en hyrbil, som inte skulle vara lika dyr som att åka 3 veckor på lyx-charter, ringde mamma igår och sa att vi kunde låna deras bil. dom behövde den inte ändå för deras semester är slut å dom kunde låna mormors om det krisade.

jag blev så lättat att jag fick huvudvärk.
har väl inte ens insett att jag varit så förbannat stressad över hela grejen (jo ok jag har tappat aptiten, fått stress-finnar och haft svårt att sova).
men nu äre tillslut löst, nu får vi våran lill-semester på riktigt, ensamma.
känns så jädra gött.

ska försöka tvinga leo att vi ska rida islandshästar oxå, han kommer antagligen nå ner med fötterna till marken, men det vore coolt.
har aldrig gjort det förut och jag är sjukt sugen.

nu ska jag väl fortsätta jobba här i den tomma butiken, vi fick grejer från vans iaf, snygga t-shirts och trista hoods. blä.
jag har ont i högra mitten-tån, undrar om det är från friskis-jympan igår?

hejdå

1 comment:

  1. Ah, Österlen låter jätte mysigt! Det är säkerligen skönare än att ligga på stranden med fulla engelsmän! :D Det låter som en underbar semester rillo!

    ReplyDelete