Wednesday, July 15, 2009

gnellspiks.


minna, tova och jag sågs igår och gnällde.
det är sant. jag har nog aldrig hört nåt värre, vi var gamla och tjocka och fula och risiga i håret och allt det där.
det var skönt att få gnälla av sej lite grann. ibland är man in a bad mood när det gäller sitt utseende och vi konstaterade alla tre att man inte har nån lust att gnälla för sin pojkvän, man vill inte vara den flickvännen. jag skulle inte vilja vara ihop med nån sån gnällspik iaf.
sen öppnade vi boxen, minna spillde vin på mitt tangentbord och sen gick vi till marie levaue(eller huri helvete de stavas). kommer inte ihåg hur många glas vin jag drack där. vare 4?
och sen struttade jag hem i natten på mina höga kilklackar.
i was a total fox!

2 comments:

  1. Det ser ut som om det skulle kunna vara Nancy Spungen på kortet.

    ReplyDelete
  2. Det var skönt att få gnälla av sig lite! Det behövs! Och alltid i goda vänners sällskap. Då blir gnället bäst! KRAM

    ReplyDelete