Monday, June 22, 2009

you give me feber

jag är hemma idag. för jag är sjuk.
igårkväll var det som att någon klubbade ner mej, började känna mej lite smått förkyld och fick ont i halsen och sen så fort jag krypit ner i sängen kom den över mej, dödsfebern.
jag blev snurrig i huvudet och kokade av värme samtidigt som jag frös tokmycket.
sen har det fortgått hela natten, frossa, kallsvettningar, blötsvettningar, mitt huvud har kokat och jag har känt mej helt förstörd.
urs.
så idag blev jag kvar i sängen. it sux.
sämst på tv, kan inte sova och orkar inte läsa.
såg åtminstone en matiné från 1962 om en snubbe som blev ihop med en skyltdocka och blev typ lite psyko. ah den var galen och slutade helt sämst.
nä det här med att vara sjuk är verkligen inte min grej.
men jag lär ju bli kvar imorn oxå.
ska försöka lära mej min nya mobil, hade dock varit tusen gånger lättare om den gjorts för personer med utan korvfingrar.

2 comments:

  1. haha den filmen har jag också sett en gång..helt störd..vi är tillbaka i stan på söndag!

    ReplyDelete
  2. haha, visst varen lite småsjuk?!
    bra att du kommer hem, jag saknar.

    ReplyDelete