Sunday, June 28, 2009

whats new pussycat?

oh ja saknar mina vänner,
dom är borta och slarvar hela bunten,
bl.a i Las vegas och Söderfors.
vad gör dom där lixom, när dom kan vara här och leka med mej!?
dags att ni kommer hem nu och tar med mej å min muffintop till ett bad så jag får svalka av mej.
mitt jobb är alldeles för varmt för att det ska vara humant att arbeta där, och ändå står man där och ler käckt åt varenda jävla kund som kommer in.
(VARFÖR KOMMER NI ENS IN JÄVLA KUND-JÄVLAR, HAR NI INGET BÄTTRE FÖR ER ÄN ATT RÄNNA RUNT I EN GALLERIA, NÄR DET ÄR VÄRSTA HÖGSOMMAREN UTE, JAG FATTART INTE)
och sen har våran extrapersonal ballat ur och vill helt plötsligt vara ledig när alla andra redan fått sin semester beviljad.
och hon har ju "inget kontrakt där det står att hon MÅSTE arbeta annat än schemalagda timmar", vilket i princip innebär att hon kommer få vara ledig och vi andra kan få skita i att åka på romantiska charterresor med våra respektive.
jävligt peppat-inte.


nu ska kaffet sättas på och sen ska jag ställa mej vid fläkten resten av dag.
HÄJDÅ FOLKS.

1 comment:

  1. nu är vi hemma! men ja,är det inte las vegas så är det söderfors..fint skare va

    ReplyDelete