Monday, June 15, 2009

Måndags-ledigt.

idag åkte jag till Kungens Kurva och adopterade en hund. Boris heter han och är en mjuk, gosig bulldog. Nalle blev bästis med han direkt när jag kom hem. han kanske ser lite ledsen ut på ögona, men det är ingen fara, han är bara lite ängslig eftersom han fått ett nytt hem. jag älskar honom redan, min lilla söta hund.
jag hade sushi-premiär med bästa Minna, som för övrigt åker till USA imorn, jädra lyx.
satte upp lite tavlor oxå. en äkta Finsta och en äkta Crilla. himla fint.

2 comments:

  1. gött med sushi..hundra år sen jag åt det..

    ReplyDelete
  2. JAG ÄR HÄÄÄÄR NU! oh yeah! Är satans jettad.. helt tokigt..och klockan är inte ens 5 på kvällen. Pussar och kramar så hörs vi!.. (självklart har de offciella drinkarna redan druckits för vi är i nyc.)

    ReplyDelete