Tuesday, June 23, 2009

frågan är ju vilken sjuk matiné som kommer visas på tv idag

jag är hemma idag oxå. lika bra att se till att vara ordentligt frisk innan man går tillbaka till jobbet. det brukar nämligen annars vara en klassiker vad gäller mej, jag går tillbaka för tidigt och sen slår sjukan tillbaka mot mej som ett jävla hammarslag rätt i nyllet.

jag har fastnat i Big brother säsong 2, som dom visar på tv400 sent på vardagskvällar. det är sjukt hur ett sånt program kan fastna som klister, nu vill jag lixom inte missa ett avsnitt. igår blev tex benji tillbaka röstad in i huset. nu MÅSTE jag ju se skiten ikväll igen.

om du ringer mej och jag inte svarar är det för att jag fortfarande inte fattat att jag har ny telefon och ny ringsignal. går mest bara och "va äre för konstigt ljud? jaja det är väl hos grannen" och sen får jag kuta runt i lägenheten när jag väl fattar att det är telefonen. För jag lägger oftast den där lilla rackaren på diverse ställen som ja inte kommer ihåg efter 5 minuter. inte alltid så lätt nät det är svårt ju.

fatta gött om man haft en sån där tatuerings-grunka hemma och hade skills på det, då hade jag antagligen ritat massa sånt här krafs på mej själv dagarna i ändå. och slutligen sett ut som det där "random klotterplanket" jag sa till Tova att jag absolut inte ville se ut som.
här kan du lyssna på idag:

No comments:

Post a Comment