Friday, May 15, 2009

this love is serious

det är nåt fel på mej, på riktigt.
jag är typ sjuk eller nåt,
efter dagen med blodtrycksfall, kom ytterligare en dag med samma visa och idag har jag än så länge inte fått nåt sånt, men jag mår verkligen skit.
som att ha den värsta huvudvärken precis bakom ögona och så känner jag mej små-yr och hängig.
önskar jag var ledig imorn så jag kunde sova ordentligt.
men icke.
har iaf planerat att både måndag och tisdag nästa vecka kommer gå i sömnens tecken.
även om det så ska ske på en filt utomhus nånstans.
sova ska jag göra.
jag önskar någon var hemma hos mej när jag kom hem från jobbet idag, och hade lagat god mat med sås. jag är så jääädra sugen på mat med sås. sån där god sås som mamma lagar. krämig och god fast inte fet.

saknar alla skills för att göra sån sås. är lixom inte ens intresserad av att försöka då jag vet att jag inte kommer lyckas lika bra och bara bli frustrerad. det är typ bara min mamma som verkligen kan göra sån sås.

måste besöka örebro igen, JÄVLIGT SNART.

1 comment: