Saturday, April 18, 2009

yäähäää

ni vet när man bakat kanelbullar och precis när man tar dem ur ugnen och dom doftar så gott så man nästan vill dö....? Så smakade iaf drinkarna vi fick på sjögräs ikväll. jag, Tova och Allan var där och smakade på Allans bästa drinkar. han är grym. imponerande värre.

jag hämtade även min comhem box idag och jag har typ en miljon kanaler. men hallååå....jag bad bara om åtta+, kommer jag få betala extra för resten nu?
va va va?
jag vill veta för annars kommer jag bli jävligt arg och då är jag fan inte att leka med.,

min syster var bäst idag oxå. orientering alltså. jag blev så stolt att jag ville gråta en skvätt. jag gjorde inte men det var nära. hon är grym. som fan...



2 comments:

  1. kaninen och kniven

    ReplyDelete
  2. ja vem kapade öronen på den stackarn lixom?
    den stod i vårt kök på jobbet och plötsligt en dag låg en kniv där och inga öron.

    ReplyDelete