Thursday, April 02, 2009

sol i sinne, brun inne.

det irriterar mej att så fort en strimma sol tittar fram mellan gråmolnen så blir folk som galna. kastar av sej allt som förknippas med kyla och tar på sej ultra små jackor, ballerinaskor utan strumpor i och åker runt på sina jävla longboards fast dom aldrig ens skulle ställa sej på en vanlig skateboard (för dom kan inte, för skateboard är svårare att åka på, du behöver kunna trixa för att de ska se "coolt" ut.) och jag är så trött pårom allihop.
klä på er männskor, om en vecka kommer ni ligga dunderförkylda å gnälla över att ni missar när den riktiga solen tittar fram.


och på tal om longboard. Jag kan ge mej fan på att alla dom där snubbarna som åker runt på longboard i stan och tycker att dom är lite fräcka å hippa oxå älskar att åka inlines (KRÄKS), inlines lixom! Typ det äckligaste man kan åka på. kommer ihåg när jag bodde i örebro och vi satt å hängde på någon bänk på köpmangatan när det kom en snubbe med sportkläder och blond hästsvans (givetvis) och åkte förbi, sen åkte han lixom fram å tillbaka på köpmangatan och typ "stilade" för alla, trots att han bara såg ut som nån som inte ens lyckats få jobb på cirkus för att han var SÄMST!!! och så hade han blond hästsvans.

urs.
jaha och var ville jag komma med det här då?
från början hade jag tänkt bara citera min mormors-mor, "man ska svettas in våren" men nu vet ja inte var jag hamnada riktigt.

skit samma.

hej

1 comment:

  1. folk (killar)med longboards är alltid så nöjda över att de är "sköna killar"

    ReplyDelete