Wednesday, April 15, 2009

oldschool-newschool

i veckan ska jag tillbaka till gamla lägenheten, hämta dammsugaren, lampan och fota finfina väggen en sista gång. sen är det big break-up time på riktigt.
jag ska lämna tillbaka nycklarna och allt.
känns sjukt skönt.
jag får ångest av bara tanken att åka tillbaka till det stället.
inte det att jag inte trivdes, det var min fucking första egna lägenhet, jag älskade den. men sista månaderna var det sån sabla ångest att vara där och nu i efterhand fattar jag inte hur jag stod ut med att bo granne med den där sabla vägen.
jag tror att där jag hamnat nu är mycket bättre för själen på alla sätt.
det är tyst å lugnt och fint och nära till naturen. kärlek.
hoppas nu bara att jag får stanna ett tag så dom inte skickar ut mej om ett halvår för att nån jävel från nåt annat hus måste ha min sabla lägenhet, det vet jag inte om jag pallar.
då får jag väl snylta in mej på ett hörn i den lägenhet leo ska skaffa själv....om jag får.
vi får väl se.

No comments:

Post a Comment