Sunday, March 01, 2009

kalas igår. halvsovande idag.

världens finaste vänner kom och firade min födelsedag igår.
med gröna cupcakes, hårda godisar och slush-drinkar.
och jag fick dom finaste presenterna i mannaminne. Hur får man ha sån tur som jag? som har så himla superfina vänner. (bilder kommer kanske senare)

idag var det helt soligt när vi vaknade så jag tvingade Leo att vi skulle åka till Drottningholm och kolla läget nu när det är förlovningstider och allt, man vill ju se victoria och daniels potentiella bostad.
jag tyckte det var alldeles fantastiskt. och var helt monarki-stissig. Leo var grumpy, frös om fötterna och tyckte det mesta var halv-segt.
men vad brydde jag mej om det? jag släpade runt honom i skogen och bland busklabyrinterna, som iofs inte var så mkt för världen nu när det är vinter och inga blad, sen åkte vi hem och åt couscous-sallad. jag tror tamej tusan jag ska börja ett nyttigare liv nu, inte så mkt choklad, synd bara att jag fått en miljon choklad i present av alla, den MÅSTE ju ätas upp =)
här är 2 fina bilder från drottningholm, nu blire slappar-sm framför tv'n.
häjj

1 comment:

  1. gud så ambitiöst att verkligen åka dit ut..typsikt sånt som allan o jag säjer att vi ska göra..men inte gör..jag har bara åkt förbi tusen gåner..o varje gång frågar jag allan "amen vadå så dom(kungafamiljen typ) är där inne nu???!"

    ReplyDelete