Tuesday, March 31, 2009

dont keep spring on hold, im starting to grow cold.

ibland blir jag så himla förbannad på mej själv, tex när man fått en ny skiva till jobbet och så är den där så himla dåliga låten med som jag såg en gång på mtv och höll på att kräkas över, men efter att jag hört den 2 ggr på jobbet så börjar det rycka lite i benen på mej och tredje gången sjunger jag med och tycker den är bra, och nu snackar vi ett gäng fula emo-pojkar som sjunger hitliste-pop, urs crilla!
sen blir jag oxå förbannad över att jag började böla på jobbet bara för jakob frågade hur jag mådde egentligen, och så hade jag inget svar på det utan stod bara å bölade, såg ju jävligt bra ut.


vi kutade igår oxå, jag och leo, IGEN. det blir nog lidingöloppet-vm eller nåt efter det här....eller inte. problemet med att "jogga" med leo är just att HAN joggar. men med hans långa ben och långa kliv så får jag kuta som fan. och hur mycket ja än spurtar så ligger jag hela tiden en halv meter bakom honom å flåsar. så jag är jämt helt förstört slut efter vi tränat.
iofs bra, det är väl lite av poängen kan ja tänka mej.
efter träningen åt vi mat. eller leo åt mat, jag sparade min till matlådan, man får tänka så nu när jag kör fattig-månad.
och så slutade det hela med att vi låg i sängen och kollade på big brother utan ljud.

sjukt värt.


2 comments:

  1. varför tårar på din kind?

    ReplyDelete
  2. du vet sånt som händer ibland när man stressat ihjäl sej under en lång period, men varit tvungen att låtsas som ingenting.
    it sux really.
    ja saknar dej tjejen.

    ReplyDelete