Thursday, February 12, 2009

hej.hejdå

på lägenhetsfrontet intet nytt.
näe det är ett sabla meck verkligen, och fixakontraktet.se är ju en fantastisk sida, om man har tillgång till internet 24/7 och kan ha mobilen med sej i på sitt jobb, samt ha deras sida uppe på datorn så man bara kan klicka in där såfort man får ett sms.
riktigt så bra har jag det inte.
kan inte ha internetsidor uppe på jobbdatorn längre än 5 minuter sen hänger sej skiten, kan inte ha mobilen på annat läge än ljudlös med vibration (missar dock ändå när det vibrerar) i butiken och dom flesta lägenhets-tips jag fått därifrån har ändå kommit när jag suttit på bussen till eller från jobbet och har man inte anmält sitt intresse inom typ 20 sekunder är det kört.
känns stabilt!

imorrn åker jag och familjen till Zermatt. (inte bandet familjen utan min familj)
skidsemester i en vecka.
kan inte ens förklara hur skönt det ska bli att äntligen få andas frisk luft i mer än 20 minuter om dagen.
tycker dock att det är galet tråkigt att inte Leo åker skidor och ska följa med.
(kanske hans ändå nackdel om ja får säga så)
hade varit stört mysigt att hänga ut i en alp-by tillsammans.
men jag ska inte klaga, familjesällskapet är oxå good stuff.
så jag hoppas på att det ska finnas lite sol, fina backar, god mat och snygga utsikter.

see ya adios

No comments:

Post a Comment