Saturday, January 10, 2009

nytt år

igår firade vi nyår, jag och leo.
för eftersom jag var sjuk när det begav sej på riktigt fick jag ta igen det lite senare.
Vi käkade tacos (för jag är sämst på att laga mat men tacos vet ja hur man gör), drack törley och sen hade jag fixat efterrätt som var döds-god.
Jag var dessutom tvungen att kolla lite på "lets dance" oxå eftersom min idol kitty var med. det var kul.
sen gjorde vi en slags års-redovisning av förra året, och diskuterade vad vi tänkte om det nya året.
jag borde styra upp mer kvalitativ egen-tid och börja träna igen.
det är vad jag borde göra 2009.


idag är en skitdålig dag.
vet inte om det beror på att det är nytt år eller vad det är.
men allt har sugit, ändå från det att jag gick ur sängen imorse.
längtar till måndag, då är jag ledig.
ska köpa säng och skägg.
ser fram emot det.

No comments:

Post a Comment