Friday, January 30, 2009

ja men flytta då!!!

igår kom beskedet, dom ska bygga om huset där jag bor. Så om 3 månader måste jag vara utflyttad.
Jag måste alltså hitta en ny lägenhet i stockholm på 3 månader. Världens sämsta stad på lediga lägenheter. Kul.
Att jag dessutom har typ noll poäng i bostadskön gör ju inte saken bättre.
Jag kommer hamna i Bålsta eller på gatan.
Och jag som precis var världens lyckligaste över att jag köpt en ny säng till min perfekta lilla lya. HELVETE!!!!
jag vill inte flytta, jag bor optimalt.
Minna har lovat plats på deras soffa om allt skiter sej.
men deras soffa är ungefär en meter bred och jag skulle inte få plats med nåt av allt mitt krafs.
Att krasha hos Leo är inte ens ett alternativ, då skulle vi bli 4 pers i en tvåa. Det går inte. jag skulle få spel.
Vad ska jag göra? Plötsligt känner jag mej som världens minsta människa.
urs.
jag kanske bara ska skita i allt och flytta till ett hus på landet. odla mina egna grönsaker och leva på kärleken till naturen....eller nåt sånt.

1 comment: