Friday, December 12, 2008

nu äre knappt en vecka kvar. torsdag klockan 12. då smällere!

kom på hur mkr jag hatar att borsta tänderna, vet inte varför men det tar alltid emot att plocka fram tandborsten och dra igång. och så ska det göras 2 sabla gånger om dagen. bläää. med massa creepy tandkräm i konstiga smaker. urs.
det är bara gott att borsta tänderna när man vaknar och har sääämsta bakis+skräpmats-smaken i munnen eller om man nånsin haft oturen att ha sugit av någon som smakade blähäää.
i övrigt skulle jag fan helst slippa.
får skaffa mej en eltandborste så kanske det blir roligare!?

gots to sleep. ciao

2 comments:

  1. vad händer på torsdag? och vems är bebisarna? är det hon jag träffade i somras? sjukt söta iaf. å finaste namnen. när ses vi? jag kommer till snöret den 22a typ.
    då vill jag se din vackra själ där!
    kyss- mannen i uniform

    ReplyDelete
  2. på torsdag ska det taggas. om jag blir frisk nångång. och det är tovas bebisar, världens sööötaste. man dör lite ´när man ser dom.
    ja kommer hem kvällen den 23e och sen är jag hemma till måndag. så det lär ju bli en och annan dejt.
    love

    ReplyDelete