Friday, September 26, 2008

igår var jag och tränade igen. cirkel-fys hette passet och det var så jobbigt att jag trodde jag skulle dö, jag var helt genomblöt av svett och när det var klart stapplade jag hem, inte gick, stapplade.
vid halv elva idag när jag skulle gå ner till tunnelbanan trodde jag igen att jag skulle dö, jag kunde typ inte gå, det gjorde så ont, i låren. så sen dess har jag varit tvungen att gå som jag skitigt på mej eller nåt, för det gör så helveeeetiskt ont. why oh why god har jag tänkt varannat steg.
jag ska köra cirkel-fys nästa vecka oxå! det är fan härligt att känna så här, då vet man att man lever och att man tog i som utav bara helvete på träningen. lätt värt!


ok so i dunno whats goin' on with me, men en sak är säker, det är pms eller så är det pms!
igår efter jobbet var jag och leo och storhandlade. lön hade man fått så då gällde det att passa på. i affären fick jag kärleksryck och tänkte på hur fantastiskt det var alltihopa, att ha någon att gå och handla mat ihop med (töntigt!), sen kom vi hem, lagade käk och la oss i soffan och kollade naturdokumentärer och jag ville lixom hela tiden kura in mej närmare leo lixom nästan in under huden för jag var så kär i han (töntigt!), imorse gick leo upp före mej som vanligt och sen kom han in och väckte mej för han skulle äta frukost och ville ha sällskap, och jag tänkte gå upp men slumrade till och när jag vaknade och gick upp hade han ätit färdigt och dukat undan och då ville jag gråta för att jag kände mej som en tjyv som inte hållt han sällskap eftersom jag ÄR SÅ KÄÄÄÄR I HAN(töntigt!) och så var jag tvungen att gnyyyy hela vägen till dörren när han skulle gå (töntigt!) för att jag inte ville att han skulle lämna mej där, ville lixom krypa ner i hans ficka så jag kunde sitta där hela dagen och vara nära (töntigt!).
ok så jag känner mej aslarvig och jag är glad (för en gång skull) att jag ska få mens imorrn så det här fåneriet får ett slut.
PUNKT SLUT!

No comments:

Post a Comment