Thursday, July 17, 2008

OH HAPPY DAY

idag vaknade jag och var sur.
jag vet inte varför egentligen, jag bara vaknade och var sur. hatade på mobil-väckarklockan som ringde ett antal ggr och på Leos som oxå höll på och väsnades.
sen gick ja upp, sur, och blev mer sur när ja upptäckte att Leo inte torkat bort vattnet från golvet efter han duschat så jag blev blöt om fötterna när ja skulle på toa.
sen gick jag in i köket och blev ytterligare sur när jag såg att müslin i princip var slut, men att Leo ändå sparat det där lilla dammet i botten åt mej...eh tack?! och så tänkte jag argt på hur jävla god müsli jag alltid hade hemma som han fick äta hur mkt som helst av medan han bara bjöd på simpla coop-cornflakes hemma hos sej.
så då tjurade jag lite mer och gick och satte mej vid datorn istället. kollade min bank-sida och såg att ja hade typ 600 pix att klara mej på tills lön och blev ännu surare då jag redan nu vet saker ja måste köpa och fixa med, och som kommer kosta.
gick tillbaka till sängen och drog täcket över huvudet och var nog mest sur över att jag inte gått upp när klockan ringde första gången, för jag skulle ju faktiskt iväg och träna, och nu bara sket jag i det och låg i sängen istället och surade...VÄRT!!!!!
jävligt värt.
så nu ska jag försöka rycka upp mej, trots att min höst-B-plan gick i stöpet och att mitt hår ser ut som crap.
det blir säkert en lovely day.

No comments:

Post a Comment