Wednesday, June 25, 2008

15 minuter utekväll en tisdag

vi tog varsin skateboard, jag iförd pyjamasbyxor och randiga knästrumpor, och skatade till macken. för att köpa cigg såklart. vi var såååå 15 bast för en stund. satt på en bänk runt hörnet, rökte cigg och gjorde sitt-trix med brädorna. Tills leo skulle visa upp sina skillz på riktigt och knäckte min bräda, först lite men sen tyckte vi det var lika bra att han knäckte hela. jag var full och bara skrattade och skrattade och skrattade.Och så mitt i allt skratt kom 2 snubbar fram till oss. Den ena i högklackat, magtröja och värsta blomman i håret- flamencosnubben. Han bad om cigg, leo bjöd. när dom gick därifrån sa den andra killen till flamencosnubben "va har ja sagt om att kolla på andra killar sådär". jag dog av skratt, igen.
bästa utekvällen på länge.
15 minuter av total skrattfest.
och jag hade inte kameran med mej....skit oxå!

No comments:

Post a Comment