Sunday, May 11, 2008

old school #2

i samma block hittade jag, ett par sidor fram, ett arbete jag gjort om....ehhhmmm...karl marx?

Karl Marx
Lenin hade ju lite mindre hår än de andra grabbarna. Lenin hade inte heller lika mycket skägg och mustasch.Där låg Engels på topp.
Störst snopp hade ju Marx och han kallades därför MaxiMarx.
Killarna brukade hänga ut tilsammans, träffas och basta, bowla och spela fotboll.
När MaxiMarx hade namnsdag fick han en jordglob av sin mor, Lenin och Engels blev såklart riktigt avundsjuka......

det här med att gå i skolan kanske inte riktigt var min grej.
eller?

1 comment:

  1. HAHAHAHAHAHA IGEN!!

    Jag har också hittat ett gammalt prov om Gustav Vasa där jag genom hela texten refererar till honom som "Kung Gurra".
    Läraren har kommenterat: "Vad är det du håller på med? Väx upp!".

    Sjukt värd skolgång.

    ReplyDelete