Thursday, April 10, 2008

well fuck me!

jag är vm i tjutig 2008. hade ingen matlåda idag och inge pengar...= ingen lunch, när jag inte äter blir ja sur och står inte ut med mej själv. jag blir som ett jävla barn. och nu är jag ett jävla barn. fast jag mördat en hel tallrik med pannkakor. jag är sur sur sur. och min dator är en hora och vägrar visa mej nya the hills avsnitten...och jag vill se dom NU! och imorrn ska jag jobba fast jag inte alls har tid. och jag ska jobba varenda dag till onsdag nästa vecka och jag är så osugen att jag skulle kunna strypa någon. och nu sitter jag här och är själv och bitter och arg. och sur. och tjurig.
det bästa just nu vore om Minna var här och vi styrde listor. med allt vad det innebär. vin, chokladtårta och ört-cigaretter! då skulle jag må finfint igen. vi skulle styra en dödslista, planera en och annan drive-by och poppa popcorn till bilfärden. sen skulle vi givetvis spotta ut alla popcornkärnor på gatan lite tufft. det är en plan.
nu ska ja styra dusch, målning av tånaglar och GT. HEJDÅ SUCKERS!

No comments:

Post a Comment