Friday, April 18, 2008

hang up

jag var säkert bara en millimeter från tårarna idag när kopiatorn vääägrade lyda mej och trycka fram kopior av klassen som jag ska hänga på utställningen imorn. pappret jag fått av snällve var tyvärr för tjockt och bara fastnade hela tiden, trots att jag bytte alla inställningar som gick på den där sabla maskinen. sen när jag väl lyckades fånga in matts och fråga efter ett annat papper fanns bara stora ark. jätte stora som jag isåfall var tvungen att skära till själv. och det var lättare sagt än gjort....säkert oxå pågrund av att jag var så arg och ledsen. hur som helst så gav jag mej fan på att det skulle fixa sej och skar till en jävla massa papper, gick åter till attack mot kopiatorn och yes box allright det funkade. jag fick ut alla 23 sidor och drog värsta lättnadens suck över alltihopa.
sen fick ja kill my darling och skippa tårtan till utställningen. men ja tror ändå det kommer bli en grymt fin utställning. och framförallt en fet vernissage. rosa rosa rosa.
kom vetja.
(galleri hang-ups på söder. nära skanstull.)

No comments:

Post a Comment