Tuesday, March 25, 2008

Dont talk to me, I fall in love so easily

nu är bubblan på väg att spricka, den sköna icke-vardags-bubblan som jag varit inne i nu i 1½ vecka. Italien/bormio var verkligen the shit. och jag skulle lätt kunna åka tillbaka på en gång om du bad mej följa med.
Bormio var bara BRA!
Bra room-mate, bra skidåkning, bra soffgrupp, bra kortspels kvällar, bra mat, bra perukaffär, bra väder, bra kramar, bra öl, bra stad....och så bra buss-sällskap på vägen hem.
Idag har jag bara ångest. Över att jag imorn åker tillbaks hem till min lägenhet i sthlm. Över att jag börjat fundera i andra banor inför hösten och över att det inte finns en endaste gnutta mat i kylskåpet hemma hos mej. blä blä blä.

bäst att börja packa ihop allt igen. så jag kan packa upp det imorn igen. kul!

No comments:

Post a Comment