Wednesday, February 06, 2008

kärlek.

drömde inatt att mina vänner anmälde mej till nya "frusna män söker kärleken" (nytt dejtingprogram på kanal5).så idag har ja gått och tänkt på det hela dagen och sen gick jag in på hemsidan och kollade in dom frusna männen och ja....jag tar jonas. han verkar fin och snäll och såg helt ok ut för någon man skulle kunna dejta på tv.så nu måste jag nog söka på riktigt. tänk om han är mannen i mitt liv. det skulle ju kunna hända. och är man som jag, over the top kärlekskrank, så funkar ju faktiskt nästan vem som helst.
så nästa gång du ser mej kanske det är på tv, åkandes på en romantisk släd-tur i norraste norrland. hoppas.
nu ska jag berätta om min idé för Minna. hon kommer antagligen skratta och tycka jag är en fjant. det gör inget.

No comments:

Post a Comment