Sunday, February 10, 2008

its the morning after....


efter att inte ha festat ordenligt sen i julas tyckte jag att det var dags igår. tog på mej dom spexigaste av spexiga tights och styrde kosan, med mina klassmates, till landets 3års fest. och vilken fest sen. ojojoj. det var den största lokalen jag sett. och galet mycket folk. och kankse 13 dansgolv i olika rum med olika musik och i ett rum spelade hell on wheels helt otippat. och vi drack öl, dansade, svettades, härjade och spexade till klockan fyra. sen åkte vi hem.

eller ja hem och hem var väl att ta i. men vi lämnade iaf festen och drog vidare på andra äventyr. mitt blev en tur till långt-bort-i-stan.

idag är jag så törstig och trött att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen med mej själv.
men det ordnar sej nog. ska bara käka en pizza och bakis-bajsa så.

hej

No comments:

Post a Comment