Tuesday, February 26, 2008

THE BIG BRITHDAYBASH

...och vilket kalas sen. Fetaste buffén hade jag styrt, med tårta, bullar, cupcakes, och annat gott. det kom massa snällisar som gav mig finfina presenter...OOOH JA BLEV SÅ GLAD att ja blev alldeles varm i hjärtat att så många dök upp. ja och sen åts det tårta och umgicks, styrdes tipspromenad som Hanna vann, det dansades "masken" och en massa fridans på min gängliga stolar och så pratade jag med en "fransk granne som är från frankrike". festen avslutades med ett köksgolvshäng och en real life ricky lake show (som ja iofs kunde varit utan).
och så här i efterhand kan jag bara säga att jag borde fylla år lite oftare så jag fick styra fler birthdaybashes,. det är kul ju!

Nu ser jag mest fram Musicquiz på Harrys i örebro på onsdag, gangsterfestlighet på torsdag och Minnas stora housewarming party på lördag. Det är vad jag kallar ett bra sportlov!

hej

No comments:

Post a Comment