Thursday, January 03, 2008

osugen-delux

om två timmar hoppar jag på tåget (nä inte bokstavligt talat för jag har 4 tunga väskor att släpa på) till stockholm igen. Ska bli skönt att komma tillbaka, men det känns lite tungt i hjärtat att lämna mor och far, dom blir jämt så ledsna när man åker. urs! Och sen hade jag önskat att jag hade en butler i stockholm som kunde komma och möta mej på stationen och hjälpa mej bära väskorna, för mitt sl-kort har gått ut så jag måste fixa ett nytt, eller styra en sms-biljett för en tur, och då måste jag ställa ner alla hundra tunga väskor på golvet och hålla koll på dom samtidigt som jag styr biljett, för jag litar inte på någon. OMSTÄNDIGHETS-VM. ORKA!
och sen kommer jag komma hem till lägenheten, ropa ett glatt "hej ja är hemma nu!" och ingen jävel kommer svara. suck! och sen som grädden på moset måste jag till affären och handla mat. för jag antar att ingen vänlig själ gjort det åt mej medan jag varit borta i 2 veckor. suck.
Och så ska jag ju jobba på lördag oxå. Första passet på T-12 stockholm. Tur att ja iaf tror att jag kommer ihåg kassa systemet sen örebro-butiken-tiden. Well det blir nog bra, jag ska ju trots allt bara jobba 3 ynka timmar. yep!

ja men va allt låter kul nu igen. herregud. jag ger det en vecka så känns allt på topp igen.
hej

No comments:

Post a Comment