Saturday, January 26, 2008

de e knas

igår besökte jag bordellrummet i uppsala och hade the time of my life. inflyttningsfesten och knas var bäst på länge. sen att sova i elins säng var såklart, precis som hon beskrivit det, som heaven. jag drömde dessutom om att jag träffade the man of my dreams och vi hade förlovningsfest á american stylee och hela hans släkt var där och hade bakat diverse godsaker. och jag var dödslycklig. synd som fan att det bara var en dröm. jag skulle behöva lite dödslycka nu.

tillbaka i sthlm gjorde jag ett besök hos minna, vi åt scones, drack varm choklad och kollade på paranoid park. bra film. sen blev jag trött och åkte hem. och nu kom jag hem och mina grannar över (som förövrigt ballat ur totalt sen i julas) har jazzfest på högsta. det är bara att leta fram öronpropparna. för någon tjutig granne tänker jag banne mej inte vara. jag ska ju oxå ha kalas snart. nä dom kan väl hållas. bara dom slutar ligga med varandra så ljudligt på vardagsmorgnar, jag trivs inte med att vakna till det ljudet.

imorrn ska jag göra ett besök i örebro. jag måste träffa min mamma lite grann. ibland är det bara så.
och ja längtar. såååå godnatt.

No comments:

Post a Comment