Wednesday, November 07, 2007

när allt är så där dåligt...



  • Mitt hår är ovanligt frissigt, vattnet här i stortstan förstör det. gult och frissigt blir det. (jag ska börja tvätta det med köpe-vatten istälet. dyrt, men det kan de va värt.)

  • Jag har ju varit sämst på att träna sen ja flyttade till storstan så ja har lätt lagt på mej ett par extra kilon, och på nåt sätt verkar dom extra kilona bara vilja vara all over the place och synas mer än nånsin...VA FAN!

  • Min hy har återgått till tonårsstadiet. jag hatar när det blir kallt, det här händer varenda år. hur många flashiga hudvårdsprodukter jag än införskaffar verkar inget funka just nu.

  • Igår var jag en bitter jävel, satt hemma i soffan, tjurade och drack sprit. Kunde inte ens ringa mamma för jag visste att jag bara skulle tjura istället för att berätta vad som egentligen stod på.

  • Jag är ledsen över att saker blivit så konstiga med så många. Jag lyckas tydligen alltid strula till det för mej i relationer med andra människor. I synnerhet personer av det motsatta könet. Både mina vänner och mina flirts. När ska jag lära mej och få dett aatt sluta?

JA idag är en ganska bitter dag. Därför tar jag mitt pick och pack och styr kosan mot örebro i helgen, så jag får tagga ner lite. Jag tror det kan vara en bra grej faktiskt. Fast nu sitter jag faktiskt här och ljuger för mej själv, TAGGA NER???? vem försöker jag lura, hela sabla gänget ska ju till örebro i helgen och jag vet att det inte kommer taggas ner nånstans. Det kommer bli festligheter i minst dagarna två, det kommer drickas sprit och dansas och vi komer vara all over the place och köra sönder hela stan. Som det brukar. Och ja längtar!

No comments:

Post a Comment