Wednesday, November 14, 2007

jag hittade en grej lååååångt inuti som legat och grott en jävla massa i smyg där bakom..och nu plötsligt dök den upp igen. Som ett slag i nyllen när jag satt här i rosa soffan och bara slöglodde på tv.Jag blev dumpad av killen jag var mest kär i, i hela världen. Och sen, för att jag var så jävla kär blev jag ihop med samma kille igen OCH DUMPAD honom.....IGEN!!!!
VA FAN!!!! och nu ett sabla halvår senare är han en lyckligt kär jävel som är på romantiskt resa med sin nya flickvän och jag....ja här sitter jag i rosa soffan och slöglor på tv i min ensamhet. HUR MYCKET BITTRARE KAN DET KÄNNAS...VA!!!?? och egentligen är jag inte ens bitter, jag är bara uttråkad.


1 comment:

  1. Äh, du har ju världens snyggaste inneboende just nu, så du ska inte klaga. Dessutom ska man inte fortsätta hålla koll på sina ex via facebook och bloggar, så slipper man veta när de åker på romantiska kryssningar.

    ReplyDelete