Monday, November 26, 2007

hemmaplan

  • "like the good old days". Lördagkväll med förfest hos hanna, bara jag och hanna. Song-session vid pianot, vin och chips. Klubb Smart på satin, tappade bort hanna efter 15 min, härjade runt med diverse galna kids och sen slutade det hela med tokerier i blötsnö. En sabla trivsam kväll kan jag lova.
  • Självmordsblond. Tyckte det var dasg att styra upp min halvdana halv-blonda frippa. Mamma fixade slingor och jag lät det sitta i en timme fast det stod max 45 min på förpackningen. Det blev dödensdödsblont och nu är mitt hår ÄNNU mer uttorkad än innan. Om jag skulle gå till en frisör skulle denne antagligen mörda mej för min oförsiktighet va gäller mitt hår. Men ska det va blont så ska det, som hanna sa.
  • En sko rikare. Bytte tillbaka Max mans-sko mot min converse och glädjen var total. Försökte även köpa Max dödligt snygga jacka för 300 spänn eller betalning efter sommarn, jag vet inte om han riktigt gick med på det. Men det där ska nog lösa sej vad det lider. Jag ska nog kunna mörda nåra stackare för den snyggaste jackan på länge.
  • Ensam-bo. När jag kommer tillbaka till sthlm har jag inte längre en tillfälligt inneboende, jag har ingen. För Jens flyttade ut. Tur för mej att han bara bor en t-bane station bort och att han lovat mej sju sorters kakor varje gång jag hälsar på. Det ska jag göra ofta. Oj vad han kommer få baka.

Och det var väl allt för nu. OVER AND OUT.

No comments:

Post a Comment