Thursday, November 01, 2007

goda gärningen.

Jag var hemma en stund på höstlovets början och hälsade på mor och far.
Det var ett par trevliga men oxå ganska konstiga dagar. Saker hände som normalt inte händer när jag är hemma på besök. Hann inte ens ha kvalitets-tid med mamma som jag längtat efter. vi tog en lunch på 40 min och pratade igenom livet, det var tusan allt. MORR. men så går det väl när man är hemma så kort och ska vara överallt hela tiden. Jag fick iaf en hel del kramar, det är så sjukt jäkla dåligt med det i sthlm, jag brukade hata att kramas i örebro, jag tyckte det var sjukt obekvämt och gjorde det helst inte frivilligt. Men nu när jag bor här i sthlm går jag bara och längtar efter lite mänsklig närhet. en kram. en liten klapp på axeln bara...


Åkte tillbaka till stockholm igår. Ja jag hade ju ett viktigt uppdrag att utföra. "Gör en god gärning 2007" jag valde att ta mej an en hemlös och bjuda hem honom till mitt enkla hem.
Och jag kan lova att jag hade tur när jag kammade hem högsta vinsten och fick sthlms mest dressade hemlösa.

ikväll kollar jag the EMA's på tv och hänger ut med min pojkvän jared leto.
NÄJ FY TUSAN VA JAG LJUGER...inte om att jag tittar på the EMA's dock, det gör jag. ensam mest. VAR ÄR MIN HEMLÖSING????

No comments:

Post a Comment