Saturday, October 27, 2007

freeze...you know who it is....

inatt gjorde jag livet till ett helvete för mina tre vänner.
jag sov som en furrmaid på hannas madrass/soffa och hade inte en tanke på att gå upp och öppna portdörren när dom kom hem. ljudet på mobilen hade jag stängt av oxå så att dom skulle få det ytterligare lite svårare att komma i kontakt med mej. Och trots deras försök att banka på fönstret så högt å hårt att jag skulle vakna så sov jag i godan ro under björnpläden.
Jag var så trött igår att det bara inte gick an, birthdaybashet var underbart och att det bjöds på dompa och kanelbullar var ett stort plus. Jag drack vin ioch tokade ur. Snefylla delux kan jag lova. Vann som sej bör fylle-sms-vm! Och när dom andra gick ut gick jag hem och sov som sagt!

Men ikväll äre på't igen, hanna å jag ska spela skivor på klubb smart och det kan ju faktiskt gå lite hursomhelst om jag känner oss rätt. vi får mest hoppas på att folk är fulla och glada.
HÄJ!

No comments:

Post a Comment