Thursday, September 20, 2007

Jag har varit en duktik männska. Tog med allt mitt retur-material och gick hela vägen till retur-stationen och kastade, fastän det var en bit och jag fick träningsvärk i armen. Efteråt kände jag mej så duktig att jag firade med att köpa god yogurth.

Igår kom klara på besök. Jag tog med henne till mitt neighbourhood och visade henne Matpressen, systembolaget och min crib. Sen blev det mack-vm, rödvin, tv-tittande, och snicksnack. Och hon fick provsova min rosa soffa! Imorse jagade jag henne med påk hela vägen till T-centralen, eller hur var det? Fick hon skjutsa mej til skolan i tuk-tuk? Ja antagligen det eller så var det problem i Skanstull och tuben stod still. Vi får reda ut det där nästa gång vi ses. Hoppas snart!

Jag sitter vid datorn idag för att undvika redovisning av vårat projekt. Jag är inge nöjd så jag vill inte.Hade en bra tanke bakom det i måndags, men nu kommer jag inte ihåg hur jag tänkt så jag har verkligen INGET att säga om min målning. skit!
Så istället bakade jag och Minna muffins förut, sen sålde vi dom för 10 kronor styck och tjänade nästan in varenda öre vi lagt på ingredienser! yes. Och goda blev dom oxå. som tusan.

matlåda-NU. hej

No comments:

Post a Comment