Friday, August 11, 2006

I should have known

nåt golf-proffs är jag inte, konstaterade jag idag. men att cykla snabbast på gustavsviksrakan det kan jag.

the love of my life har lämnat mej, och nu verkar det som han ska lämna stan oxå.
på två sätt bra, på ett sätt dåligt. adjö

(if your heart was simple just like mine is then you will know just how it feels when some one takes advantige of your kindness you think you never gonna heal if your soul was deep just like mine is then you would know not to give up keep my faith even through the darkness yeah I still believe in love)

2 comments:

  1. jag skrev det här till någon annan en annan gång, men nu skriver jag det till dig också kakan. jag tror att det är bättre att faktiskt VARA flera timmars resa bort från personen, än att vara bara en cykeltur bort samtidigt som det lika gärna kunna vara flera timmar.
    tack för idag,
    you are a rock ändå.
    kram

    ReplyDelete
  2. hej. jag brukar läsa din blogg, blir alltid glad när du skrivit ett nytt inlägg. det är skitkonstigt, men ungefär samtidigt som du blev kär blev jag tillsammans med en gammal pojkvän. verkligen skitkär! och jag trodde, vi pratade om, att det skulle vara för alltid. förra tisdagen blev jag dumpad. det kom så oväntat, och jag var så ledsen att jag var tvungen att sjukskriva mig från jobbet en vecka eftersom jag bara grät och inte kunde äta. nu känns det lite lite bättre.

    jag vet att det inte hjälper dig, men jag vet precis hur jävla ont det gör att förlora den man älskar mest av allt.

    hoppas det känns lite bättre snart. kram.

    ReplyDelete