Tuesday, June 06, 2006

She´s a pro / get intro the groove.

vi gjorde't till en hel kväll kan man säga.
gratis öl, gratis tapas-buffé och gratis minigolf. sen longboardade vi till johans lägenhet och lyssnade på 90's hits och pratade kärlek.
sen sällskapade jag hanna på lonboarden en bit så hon skulle slippa åka hela vägen helt själv.
när jag kom tillbaka var jag skitsvettig och trött i ta-fart-benet.
så jag hoppade neri badkaret och låg där tills vattnet blev kallt.


ibland har jag funderat på varför inte jag oxå blivit en Lindsay Lohan, Ashlee Simpson eller allt varom heter. jag vill oxå vara en snygg girlpop-brutta som tjänar pengar på att spela in schyssta girlpop-skivor och bradiga american highschool filmer. och jämt är snygg i snygga kläder och får gå på lyxiga premiärer och ha en egen tv-show om sitt liv och bla bla bla....jaja än är man kanske inte för gammal.

1 comment:

  1. "ta fart" HAHAHA, "take fart" eller "ta fis"!??!!? ;)

    ReplyDelete